پاورپوینت پرورش بز سانن

دسته بندي : کارآفرینی » دام و طیور
توضیحات:
پاورپوینت پرورش بز سانن، در 51 اسلاید.

این فایل شامل بررسی ویژگی های بز سانن به همراه مقایسه آن با بز آلپاین از همه نظر و شرایط ایجاد کسب و کار و ایجاد گله به صورت دقیق و جزئی.

بخشی از متن فایل:
بز يکی از دام هایی است که از قرن ها قبل توسط انسان اهلی شده است. مطالعات باستان شناسی نشان می دهد که پیشینه این موضوع به حدود هفت هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد. همچنین منابع تاریخی منشا اهلی شدن بز را کشور ایران می دانند. ایرانیان از همان ابتدا برای تأمين شير، گوشت، کرک و پوست به پرورش بز اقدام می کرده اند. در حال حاضر نیز پرورش بز در معيشت خانوارهای روستایی و عشایری نقش شایان توجهی دارد، به طوری که دو یا سه رأس بز با تولید متوسط احتياجات شير يک خانوار روستایی را برای یک سال فراهم می کند.
بز دام نسبتا مقاومی است و می تواند در شرايط سخت که برخی حيوانات اهلی مثل گاو شیری امکان ادامه حیات ندارد، زنده بماند و توليد کند. با وجود اینکه در ایران بزها جمعیت قابل ملاحظه ای دارند، اما به دلیل آنکه بز در اذهان عمومی ما ایرانیان نسبت به گوسفند اهمیت کمتری داشته و دارد، به همین دلیل معمولاً پرورش بز بصورت یک فعالیت فرعی در کنار پرورش گوسفند ادامه یافته است.

فهرست مطالب:
مقدمه
آشنایی با بز سانن
آشنایی با بز آلپاین
کدام نژاد را انتخاب کنیم؟ سانن یا آلپاین
نحوه ایجاد یک گله بز شیری
استفاده از تلقیح مصنوعی به جای خرید بز نر
و ...

دسته بندی: کارآفرینی » دام و طیور

تعداد مشاهده: 27631 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 51

حجم فایل:8,647 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت

  • گالری تصاویر :